czwartek, 21 lipca 2011

jakies wierszydła..




nie wiem czy już tu były.. chyba nie.. kilka wierszydeł straszydeł i innych nocników

ptak
wstając na nowo
pod prysznicem spłukuje
mentalność z bezpłodnością
wypijam wraz z kawą
kolejną porcje upokorzeń
wydalam kolejną porcje
niewiadomych
czasami wole być ptakiem

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\


 przepis
sapnij wzdychnij skocz do nieba
wykrzycz wszystko co nie trzeba
szepnij zapłacz krzyknij
klęknij przed tym potem rzygnij
jeszcze ciśnij wszystkim w cisze
a wiersz sam się napisze



/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\


 słowo
powiedz tylko słowo
w padlinie wyrosną kwiaty
powiedz tylko słowo
rzucę ci u stóp wszystkie serca świata
powiedz tylko słowo
zniszczę ten świat
powiedz tylko słowo
zbuduje na gruzach nowy
powiedz tylko słowo
powiedztylkosłowo
powiedztylkosłowopowiedztylkosłowopowiedztylko
powiedz to pieprzone słowo



oraz napisana z Benkiem srenkiem piesn ktorą wkoncu nawet nie zroilismy xD


Stóje na gwiazdach odruchowo deptam je
w kieszeni mam chmury i zapałki dwie
patrze w wasze oczy ,widzę ślepa nienawiść
mrok waszych umysłów moje serce trawi
jednak mimo wszystko szukam jasnej drogi w tłumie
chce żyć , chce kochać , kochać najmocniej jak umiem

ref:
to jest moja droga, która sam wybrałem
chociaż pełna jest kamieni , właśnie nią pójść chciałem
to jest moja droga , moja prosta ścieżka
Choć podobna jest do innych właśnie ta jest najlepsza


Ja właśnie tą drogą chce kroczyć
Przez kamienie ból ciernie i łzy
Tak długą ze nie można jej przeskoczyć
Na której odległym końcu jesteś ty
Czemu ją wybrałem już chyba rozumiem
Chce zyc, chce kochac, kochac najmocniej jak umiem


Ref:
To jest moja droga, która sam wybrałem
Chociaz pełna jest kamieni, własnie nia pojsc chciałem
To jest moja droga, moja prosta sciezka
Choc podobna jest do innych wlasnie ta jest najlepsza


Są jednak takie chwile, gdy niema już nic do stracenia
Leniwie uciekają dni, łapie je od niechcenia
Lecz wystarczy chwila, ta chwila, gdy zamykam oczy
Twoja dłoń w mojej dłoni, wiem ze obok mnie kroczysz
Przestrzeń odpływa, w piersiach wybucha serce
Chce żyć, chce kochać, kochać jeszcze więcej

Ref:
To jest moja droga, która sam wybrałem
Chociaż pełna jest kamieni, właśnie nią pójść chciałem
To jest moja droga, moja prosta ścieżka
Choć podobna jest do innych właśnie ta jest najlepsza


Bo gdy idziesz wraz ze mną droga
Kiedy czuje twój oddech na szyi
Wtedy dopiero naprawdę mogę być sobą
I chce żebyśmy na zawsze tak żyli
Chce mieć cię przy sobie już zawsze
Chce żyć, chce kochać, kochać na zawsze


Ref:
To jest moja droga, która sam wybrałem
Chociaż pełna jest kamieni, właśnie nią pójść chciałem
To jest moja droga, moja prosta ścieżka
choć podobna jest do innych właśnie ta jest najlepsza





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz